© 2015 The Institute for Critical Thought

  • Facebook Social Icon

 المنح / Scholarships

واحد من مبادئ معهد الفكر النقدي أن لا تكون رسوم الالتحاق حاجزا أمام أي شخص. لذلك يوفر صندوق المعهد منحا لكل من لا يستطيع تغطية التكاليف، بغض النظر عن العمر أو الجنسية أو الوضع الوظيفي. بإمكانكم زيارة صفحة التسجيل للمزيد من التفاصيل.

خلال العامين الدراسيين السابقين، قدم المعهد منحا لثمانين طالبا بقيمة تتجاوز 15000 دينارا. المعهد مستقل من دعم الشركات أو الحكومة أو المؤسسات غير الحكومية، وتمويلنا معتمد على تبرعات من مساهمين أفراد. إذا كنتم من المهتمين بالمساهمة يمكنكم التواصل معنا عبر (info@ictamman.org).

The Institute offers scholarships for all seminar courses. Current students, as well as those who cannot afford the full cost of tuition, are invited to apply. Scholar-ships are determined on the basis of the applicant’s financial situation. See the re-gistration form under Courses for more details.

 

In the 2018/2019 academic year, the Institute's Fund awarded more than 15,000 JDs in scholarships to eighty students. The Institute is independent of corporate, governmental, and NGO sponsorship, and our Fund is supported by donations from individuals. If you would like to make such a donation, please contact us at info@ictamman.org.